Lees alles over reizen in deze tijd en de drukte op Schiphol

Extra service bij Tenzing Travel

Buitengewone reizen én service, dat is waar wij voor staan. Niet alleen voorafgaand aan, maar ook tijdens en na uw reis. Wij denken graag met u mee en hebben daarom onderstaande extra producten en services voor u geselecteerd.

Anouk Vial
Reisspecialist Tenzing Travel

Voorafgaand aan uw reis

Coronatesten via Coronatest2Travel

Dient u voordat u op reis gaat een PCR-test of antigeen-sneltest af te laten nemen? Coronatest2Travel is RIVM gevalideerd, officiële testpartner van de ANVR en biedt verschillende testen zoals de PCR-test en de Antigeen-sneltest aan. U kunt daarnaast ook gratis een (Non)Covid-19 Certificaat (afreisdocument) aanvragen. Er zijn meerdere testlocaties verspreid door Nederland en u ontvangt binnen 12-24 uur de uitslag. Ga goed voorbereid op reis en plan nu uw afspraak.

Maak uw afspraak

Thuisvaccinatie

Wij werken samen met Thuisvaccinatie.nl, dit is het grootste landelijke vaccinatiecentrum waarbij u thuis gevaccineerd kunt worden. Dus geen wacht- en reistijd meer! Naast vaccinaties geven de artsen van Thuisvaccinatie ook praktische gezondheidsadviezen over o.a. voedsel, drinkwater en hygiëne op uw reisbestemming.
Uw maakt via onderstaande knop een afspraak wanneer het u uitkomt, zelf ’s avonds en in het weekend, zonder hier extra kosten voor te betalen.

Thuisvaccinatie.nl werkt alleen met BIG-geregistreerde artsen die vakkundig vaccinaties zetten en advies geven. De tarieven liggen op hetzelfde niveaus als de GGD’s of huisartsen. Ook worden de vaccinaties meestal (deels) vergoedt door de zorgverzekeraars.

Vaccinatie-advies aanvragen

Maaltijden en stoelreserveringen

Maaltijden
Wij kunnen een speciale maaltijd voor u regelen in het vliegtuig, mits u de vluchten via ons heeft geboekt. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een vegetarische maaltijd. Wilt u hier gebruik van maken? Geef dit dan tijdig aan ons door, zodat wij dit bij de luchtvaartmaatschappij voor u kunnen regelen.

Stoelreserveringen
Indien u de vluchten bij ons heeft geboekt, dan reserveren wij, indien mogelijk, automatisch stoelen voor u in het vliegtuig. Het verschilt per luchtvaartmaatschappij of een stoelreservering mogelijk is en wanneer. Mocht u speciale wensen hebben voor uw stoelreservering, bijvoorbeeld een gang- of raamplaats, voor of achterin het vliegtuig, dan kunt u dat aan ons doorgeven. Wilt u gebruik maken van deze extra service? Neem dan contact met ons op.

Verzekeringen: Allianz Global Assistance

We staan er liever niet bij stil, maar ook tijdens een reis is er kans op pech en ongelukken. Het is daarom belangrijk om te bekijken of en tot welk bedrag uw lopende verzekeringen risicodekkend zijn bij een verblijf in het buitenland. Aanvullende verzekeringen voor ziekte of ongeval en voor diefstal of verlies van bagage en geld zijn meestal noodzakelijk. Elke reis is anders. De beste reisverzekering is dus ook volledig afhankelijk van uw reissituatie. Via onze partner Allianz Global Assistance kunnen wij een verzekering voor u afsluiten die bij u past. We adviseren u hier graag over.

Visumbemiddeling

Visa4Travel
Voor al onze reizen geldt dat de visa niet zijn inbegrepen. Als reiziger bent u zelf verantwoordelijk om over de juiste grensdocumenten te beschikken. Wij werken samen met Visa4Travel, waar u eenvoudig online uw visum kunt aanvragen. Heeft u vragen over het aanvragen van een visum? De collega’s van Visa4Travel zijn iedere dag bereikbaar voor al uw vragen. Via onderstaande link kunt u bekijken of u voor uw reis een visum nodig heeft en kunt u de visumaanvraag gemakkelijk en online regelen.

Uw visum aanvragen

Reist u naar of via Amerika of Canada?
Het is verplicht om voor het reizen naar en via de VS een ESTA formulier aan te vragen. Voor het reizen naar en via Canada is het verplicht om een Electronic Travel Authorization (ETA) aan te vragen.

Dit kunt u via Visa4Travel regelen

Naar en op de luchthaven

Duurzaam van en naar de luchthaven reizen

Vliegt u met KLM? Reis dan zorgeloos, klimaatneutraal en gratis van of naar Schiphol Airport met de comfortabele KLM Bus. Wij boeken deze service graag voor u bij. De service is zeven dagen per week mogelijk op twee routes:

  • Nijmegen – Arnhem – Schiphol Airport en vice versa
  • Maastricht Centrum – Maastricht Aachen Airport – Eindhoven Airport – Schiphol Airport en vice versa
Lees meer over de KLM Bus

Een andere duurzame keuze is het reizen per trein naar de luchthaven. Het treinstation Schiphol Airport bevindt zich direct onder de luchthaven, waardoor u binnen enkele minuten bij de incheckbalie bent. Wilt u profiteren van een vroegboekkorting? Boek uw treinkaartje(s) dan minimaal vier dagen voor de treinreis online bij NS.

Boek uw treinkaartje(s)

Privétransfer naar de luchthaven

Op uw verzoek regelen we voor u een privétransfer naar de luchthaven. Ook indien u zelf het transport regelt, dan kunt u bij ons terecht voor het reserveren van een hotel of parkeerplaats op Schiphol.

Parkeren op Schiphol (en andere luchthavens)

Parkeren op luchthavens is erg duur. Ook het sjouwen met bagage, het zoeken naar een parkeerplek of het wachten op een pendelbus is niet prettig. Onze partner Quick Parking biedt haar klanten een betaalbaar en comfortabel alternatief. Met deze dienst parkeert u uw auto op een goed beveiligd parkeerterrein en een luxe shuttlebus brengt u vervolgens naar de juiste vertrekhal. Bij terugkomst op de luchthaven belt u een aan u verstrekt telefoonnummer, waarna de luxe shuttlebus u weer naar het parkeerterrein brengt waar de auto voor u klaar staat.

Reserveer uw parkeerplek

Overnachten op de luchthaven

Wij verzorgen graag een overnachting op of nabij onze Nederlandse luchthavens voor u. Vooral bij vluchten die vroeg in de ochtend vertrekken of laat terugkomen, kan dit veel stress en ongemak voorkomen. Bij de aantrekkelijke tarieven is veelal een gratis shuttleservice of gratis parkeren voor een bepaalde periode inbegrepen. Ook is het mogelijk om een dagkamer te reserveren op of nabij een internationale luchthaven, indien u een lange overstaptijd heeft.

Na uw reis

Schadeformulier reisverzekering

Schade aan uw reisbagage of een onderbreking van uw geplande reis is vervelend. Indien u via Tenzing Travel uw reisverzekering heeft afgesloten, dan kunt u via nevenstaande link online uw schade melden. Als u de schade via het online schadeformulier indient, ontvangt u automatisch een bevestiging en neemt Allianz Global Assistance de claim zo snel mogelijk in behandeling.

Een schademelding via het online schadeformulier wordt binnen 5 werkdagen afgehandeld als alle noodzakelijke documenten worden meegestuurd. Indien Allianz Global Assistance aanvullende informatie nodig heeft kan de termijn van 5 werkdagen worden overschreden.

Online uw schade melden

Wilt u meer weten?

Wilt u meer weten over onze services en wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op, wij helpen u graag.

Of bel ons direct:

020 - 398 93 98

Anouk Vial

Wilt u reisinspiratie ontvangen en geen enkele tip missen?

Meld u dan nu aan voor onze nieuwsbrief.