• Contact
    Neem contact op met Tenzing Travel Wij staan voor u klaar:

    T   020 - 398 93 98

    »   vraag per e-mail

    »   laat ons u bellen

  • Travel shop
    Kom langs in een van onze
    Travel Shops
    Kom langs in de Tenzing Travel Shop

    » Advies uit eigen ervaring
    » Uw reis op maat

    Onze travel shops
  • Nieuwsbrief
    Het laatste reisnieuws per e-mail? Tenzing Travel Nieuwsbrief Abonneer u op onze nieuwsbrief en ontvang wekelijks het laatste reisnieuws en interessante aanbiedingen.

    x

    Meld u aan:


      *
  • Offerte
    Vraag vrijblijvend een reisvoorstel aan U heeft een reisidee? Wij werken het graag volledig voor u uit.

    » Compleet voorstel
    » Uw reis op maat
    » Geheel vrijblijvend!

    Offerte op maat


Wij staan garant voor
een uitstekende service.

Extra service bij Tenzing Travel

Wij staan garant voor een uitstekende service. Niet alleen voorafgaand aan, maar ook tijdens en na uw reis. Wij denken graag met u mee en hebben daarom onderstaande extra producten en services voor u geselecteerd.




Voor uw vakantie


Conciërge Service

Onze Conciërge Service helpt u nadat u geboekt heeft met de invulling van uw reis, met bijzondere excursies, restaurant reserveringen en andere speciale wensen.
Benader onze Conciërge Service
Tel: 020 - 398 93 98
E-mail: concierge@tenzingtravel.nl
Of klik hier voor al onze contactgegevens.


Bijzonder vervoer van/ naar de luchthaven
Reeds vanaf uw vertrek kunt u een beroep doen op de diensten van de Conciërge Service. Op uw verzoek regelen we voor u een privé-transfer naar de luchthaven. Ook indien u zelf het transport regelt, dan kunt u bij ons terecht voor het reserveren van een airport hotel of informatie m.b.t. parkeergelegenheid.

Toprestaurants en speciale gelegenheden
Wij kunnen u helpen bij het selecteren en boeken van een bijzonder restaurant. Wij assisteren en adviseren u bij het vinden van een exclusieve eetgelegenheid of een wereldberoemd toprestaurant zoals voor het vieren van een bijzondere gelegenheid. Conciërge Service verzorgt eveneens de culturele invulling van uw verblijf door het reserveren van tickets voor het theater, de opera, musea, attracties of andere evenementen.
Bijzondere excursies
Wij assisteren en helpen u graag verder met al uw bijzondere wensen. Het is ons streven om uw reis tot in de kleinste details te verzorgen.

Praktische zaken op uw bestemming
U kunt bij ons terecht voor het regelen van allerlei praktische zaken op uw bestemming. Het huren van een wagen of een boot, het boeken van een duik- of golfarrangement of het reserveren van een ontspannen spa-behandeling. Voor het vieren van een speciale gelegenheid regelen wij op uw verzoek bloemen, champagne of andere extra's bij aankomst in uw hotel.

Maaltijden & Stoelreserveringen

Maaltijden
Wij kunnen ook een speciale maaltijd voor u regelen in het vliegtuig, mits u de vluchten via ons heeft geboekt. Denkt u hierbij bijvoorbeeld aan een kindermaaltijd of een vegetarische maaltijd. U dient dit tijdig aan ons door te geven, zodat wij dit bij de luchtvaartmaatschappij kunnen regelen.
Stoelreserveringen
Indien u de vluchten bij ons heeft geboekt, dan reserveren wij, indien mogelijk, automatisch stoelen voor u in het vliegtuig. Het verschilt per luchtvaartmaatschappij of een stoelreservering mogelijk is en wanneer. Mocht u speciale wensen hebben voor uw stoelreservering, bijvoorbeeld gang of raamplaats, voor of achterin het vliegtuig, dan kunt u dat aan ons doorgeven.

Wilt u gebruik maken van deze extra service? Wij zullen ons uiterste best doen om dit voor u te regelen. Neem daarvoor Contact met ons op.
Heeft u via een reisbureau geboekt, neemt u dan contact op met uw reisbureau.

Thuisvaccinatie

thuisvaccinatieThuisvaccinatie.nl - Tijdens een vakantie kunt u ook ziek worden. Het is daarom erg belangrijk om u goed voor te laten lichten over de gezondheidsriciso's van uw reisbestemming en eventueel benodigde reisvaccinaties.

Wij werken samen met Thuisvaccinatie.nl. Zij zijn de grootste landelijke aanbieder van reisvaccinaties aan huis. Hun erkende artsen staan overdag, maar ook 's avonds en in het weekend paraat, dit is uitermate handig voor werkende mensen en gezinnen met kinderen.
Hoe regel ik mijn vaccinaties?
Aanmelden gaat gemakkelijk via onderstaande link.
Na de aanmelding stuurt thuisvaccinatie.nl u een medische vragenlijst. Nadat deze vragenlijst is ingevuld, gaan zij bekijken of er vaccinaties nodig zijn. Als u ingeënt moet worden, dan nemen zij contact op om een afspraak te maken bij u thuis.
Het mooie is dat de kosten vergelijkbaar zijn met de GGD’s en worden vergoed vanuit de aanvullende zorgverzekering.

Vaccinatie-advies aanvragen »

Reisprik

Reisprik.nl - Maak voordat u op reis gaat eerst een afspraak met een erkend reizigersgeneeskundige voor een deskundig reisadvies. Via Reisprik.nl vindt u eenvoudig een goede locatie bij u in de buurt. Reisprik.nl is een landelijk netwerk van ruim 80 gespecialiseerde huisartsenpraktijken i.s.m. het Tropencentrum AMC, waar iedereen terecht kan! Snel, goed en voordelig!
Hoe meld ik mij aan?
Tegen inlevering van de kortingscode: TenzingTravel4U betaalt u geen € 18,95 maar slechts € 9,- voor een consult.
Vul de kortingscode in op de afsprakenpagina reisprik.nl/tenzingtravel.

Maak een afspraak »

Verzekeringen

Allianz Global Assistance - De kans op pech en ongelukken is groter tijdens een buitenlandse vakantiereis dan wanneer u gewoon thuis blijft. Het is daarom belangrijk om te bekijken of en tot welk bedrag uw lopende verzekeringen risicodekkend zijn bij een verblijf in het buitenland.
Aanvullende verzekeringen voor ziekte of ongeval en voor diefstal of verlies van bagage en geld zijn meestal noodzakelijk. Elke reis is anders. De beste reisverzekering is dus ook volledig afhankelijk van uw reissituatie.
Kies via onderstaande link uw ideale verzekering. Via onze partner Allianz Global Assistance hebben wij altijd een verzekering die bij uw specifieke manier van reizen past. Sluit in een paar stappen online uw gewenste kort- of doorlopende reisverzekering af en u ontvangt de polis direct in uw mailbox.

Verzekering afsluiten »

Visumbemiddeling

Visumbemiddeling

VisumPro

Voor al onze reizen geldt dat de visa niet zijn inbegrepen. Als reiziger bent u zelf verantwoordelijk om over de juiste grensdocumenten te beschikken. Voor de visumbemiddeling werken wij samen met VisumPro.
Via onderstaande link kunt u bekijken of u voor uw reis een visum nodig heeft en kunt u de visumaanvraag gemakkelijk en zeker zelf verzorgen. VisumPro beschikt over een helpdesk die u met alle vragen over uw visumaanvraag verder kan helpen.

Uw visum aanvragen bij VisumPro »

Reist u naar of via Amerika of Canada?

Amerika - Het is verplicht om voor het reizen naar en via de VS een ESTA formulier aan te vragen.
Deze vraagt u aan op de volgende website: https://esta.cbp.dhs.gov/.

Canada - Vanaf 29 september 2016 is het verplicht om voor het reizen naar en via Canada een Electronic Travel Authorization (ETA) aan te vragen.
Deze vraagt u aan via de website van van CIC (Canada Immigration & Citizenship): http://www.cic.gc.ca/english/.

Wij adviseren om de aanvraag voor zowel Amerika als Canada tijdig in te dienen, tenminste 3 dagen voor vertrek.

Op de luchthaven

Op uw verzoek regelen we voor u een privé-transfer naar de luchthaven. Ook indien u zelf het transport regelt, dan kunt u bij ons terecht voor het reserveren van een hotel of parkeerplaats op Schiphol.

Overnachten op de luchthaven

Wij verzorgen graag een overnachting op of nabij onze Nederlandse luchthavens voor u. Vooral bij vluchten die vroeg in de ochtend vertrekken of laat terug komen, kan dit u veel stress en ongemak besparen.
Bij de aantrekkelijke tarieven is veelal een gratis shuttleservice of gratis parkeren voor een bepaalde periode inbegrepen.
Ook is het mogelijk om een dagkamer te reserveren op of nabij een internationale luchthavens, indien u een lange overstaptijd heeft.

Parkeren op Schiphol

Quick Parking Schiphol - Parkeren op Schiphol is erg duur. Ook het sjouwen met bagage, het zoeken naar een parkeerplek of het wachten op een pendelbus is niet prettig.
Onze partner Quick Parking Schiphol biedt haar klanten een betaalbaar en comfortabel alternatief voor het parkeren op Schiphol.
Hoe werkt Quick Parking Schiphol?
U parkeert uw auto op het beveiligd parkeerterrein en een luxe shuttlebus brengt (en haalt) u –binnen 3 minuten en zonder wachttijden- naar de juiste vertrekhal. Vanaf €5,- per dag. Wel dient u uw parkeerplek van te voren gereserveerd te hebben. Dat is de enige voorwaarde. Reserveer uw parkeerplek hier en profiteer van lage prijzen.

Reserveer uw parkeerplek »

Vervoer van en naar de luchthaven

Schiphol Travel Taxi - Onze partner Schiphol Travel Taxi komt u thuis met een taxibus ophalen en zet u voor de vertrekhal op de luchthaven af, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Vanaf bijna elke plaats in Nederland, naar Schiphol en diverse regionale luchthavens. En dit natuurlijk ook vice versa. U heeft de keuze tussen een gedeelde, een privé of een business (luxe) taxi.

Reserveer uw transfer hier »

Na uw vakantie

Uw vakantie is voorbij, maar de herinnering blijft. Deel uw reiservaringen via een persoonlijk reisverslag of op onze social media kanalen.

Volg Tenzing Travel op Social Media

Volg Tenzing Travel en blijf op de hoogte van de ontwikkelingen in de reiswereld en van acties en leuke weetjes.

Heeft u nieuwe reisplannen?

Uit ervaring weten we dat onze reizigers tijdens de reis of direct na terugkomst vaak alweer bezig zijn met de nieuwe reisplannen. Wij helpen u graag wederom om een onvergetelijke reis samen te stellen.
Vraag vrijblijvend een nieuw reisvoorstel aan »

Liever eerst meer inspiratie op doen?
Bestel één van onze brochures »

Schadeformulier reisverzekering

Allianz Global Assistance - Schade aan uw reisbagage of een onderbreking van uw geplande reis is vervelend. Indien u via Tenzing Travel uw reisverzekering heeft afgesloten, dan kunt u via nevenstaande link online uw schade melden. Als u de schade via het online schadeformulier indient, ontvangt u automatisch een bevestiging en neemt Allianz Global Assistance de claim zo snel mogelijk in behandeling.
Een schademelding via het online schadeformulier wordt binnen 5 werkdagen afgehandeld als alle noodzakelijke documenten worden meegestuurd. Indien Allianz Global Assistance aanvullende informatie nodig heeft kan de termijn van 5 werkdagen worden overschreden.

Online uw schade melden »





Verre Reizen Nieuwsbrief?

Aanmelden nieuwsbrief

Mevr.     Dhr.


  *
Volg Tenzing Travel ...en blijf op de hoogte van onze reizen, acties en andere leuke weetjes.

Ervaren reisspecialisten staan voor u klaar placeholder

"Samen hebben wij de hele wereld gezien" Wie wij zijn

Onze reizigers delen graag hun enthousiasme! placeholder

"Kennismaken met de lokale bevolking en het land ontdekken blijft fantastisch!"Lees reisverhalen

Wij werken samen met betrouwbare lokale partijen placeholder

"Ik laat de Nederlandse reizigers graag de mooiste plekjes van het land zien!" Ontdek onze partners