• Contact
    Neem contact op met Tenzing Travel Wij staan voor u klaar:

    T   020 - 398 93 98

    »   vraag per e-mail

    »   laat ons u bellen

  • Travel shop
    Kom langs in een van onze
    Travel Shops
    Kom langs in de Tenzing Travel Shop

    » Advies uit eigen ervaring
    » Uw reis op maat

    Onze travel shops
  • Nieuwsbrief
    Het laatste reisnieuws per e-mail? Tenzing Travel Nieuwsbrief Abonneer u op onze nieuwsbrief en ontvang wekelijks het laatste reisnieuws en interessante aanbiedingen.

    x

    Meld u aan:


      *
  • Offerte
    Vraag vrijblijvend een reisvoorstel aan U heeft een reisidee? Wij werken het graag volledig voor u uit.

    » Compleet voorstel
    » Uw reis op maat
    » Geheel vrijblijvend!

    Offerte op maat

Sofitel Brisbane Central

Stap in een wereld van luxe wanneer u dit hotel betreedt. Het Sofitel staat bekend om zijn persoonlijke service, het juiste hotel om uitgerust Brisbane te bezoeken.
Vanaf € 85,- p.p.p.n. bij een 2pk Offerte Meer info
  • Sofitel Brisbane Central, Zwembad
  • Sofitel Brisbane Central, Superior
  • Sofitel Brisbane Central, Luxury
Sofitel Brisbane Central, Zwembad Sofitel Brisbane Central, Superior Sofitel Brisbane Central, Luxury



Impressies

Sofitel Brisbane Central, Zwembad
Sofitel Brisbane Central, Superior
Sofitel Brisbane Central, Luxury


Over Sofitel Brisbane Central

Dit hotel, gelegen in het hart van Brisbane, staat bekend om zijn prachtig ingerichte lobby, de overheerlijke Frans-Australische keuken en de schitterende uitzichten over de stad en omgeving. De kamers en suites zijn modern ingericht met een vleugje Franse elegantie. De neutrale kleuren met highlights in hout- en chocolade tinten zorgen voor een warme en luxe uitstraling. Het hotel beschikt over vele faciliteiten zoals een conciërge service, schoonheidssalon, verwarmd buitenzwembad en live entertainment. De High Tea die wordt gehouden op de bovenste verdieping staat bekend in heel Brisbane. Niet alleen vanwege de heerlijkheden die geserveerd worden, maar ook vanwege het prachtige uitzicht over Brisbane. Met zijn ligging boven het centraal station is dit het perfecte uitgangspunt om de stad te bezichtigen.

Kenmerken

  • hotspot
  • luxury
Hotelnaam:
Sofitel Brisbane Central
Plaats/regio:
Brisbane
Code:
H0654
Klasse:
Vanafprijs:
v.a. € 85 (per persoon, bij een 2pk)




Vraag offerte aan
Of heeft u nog vragen?
Tel: 020 - 398 93 98 | E-mail ons | Bezoek onze Travel Shop

Kamerbeschrijvingen

Superior
(32 m²) WiFi, Sofitel MyBed, kluisje, Flat Screen televisie, minibar, koffie- en theezetfaciliteiten en strijkfaciliteiten. Badkamer met bad en föhn.

Luxury
(32 m²) WiFi, Sofitel MyBed, kluisje, Flat Screen televisie, minibar, koffie- en theezetfaciliteiten, strijkfaciliteiten en gelegen op een premium verdieping. Badkamer met bad en föhn.

Luxury Club
(32 m²) WiFi, Sofitel MyBed, kluisje, Flat Screen televisie, minibar, koffie- en theezetfaciliteiten met een Nespresso apparaat, strijkfaciliteiten, gelegen op een premium executive verdieping en Club Sofitel faciliteiten. Badkamer met bad en föhn.

Junior Suite
(63 m²) Aparte slaapkamer, WiFi, Sofitel MyBed, kluisje, Flat Screen televisie, minibar, koffie- en theezetfaciliteiten met een Nespresso apparaat, strijkfaciliteiten en Club Sofitel faciliteiten. Badkamer met bad en föhn.

Ligging

Gelegen in het hart van het zakendistricht, vlakbij het Centraal Station.

Aantal kamers

433

Faciliteiten

 3 Restaurants
 Bar
 Lounge
 Zwembad
 Spa
 Laundryservice
 Fitnessruimte


● Concierge Service

Activiteiten

• Bezienswaardigheden van Brisbane op loopafstand.

Brisbane is de hoofdstad van de staat Queensland, vanwege het tropische klimaat ook wel de ‘Sunshine State’ van Australië genoemd. In deze gezellige stad aan de oevers van de Brisbane River, waar vrijwel altijd de zon schijnt, zult u zich gemakkelijk thuis voelen.

"Ok..."

   07-12-2016
Tried Sofitel for the first time. They were ok. Comfy beds and well designed rooms. Bathrooms were a bit dated and not that clean. Had trouble getting hold of reception - no one answers the phone. Probably wouldn't go back. Room had a lovely view of the city and very quiet peaceful sleep.

"Great 5 night stay"

   06-12-2016
Fantastic location with a direct link to central train station via a couple of escalators. Second entrance on Ann Street where there are bus stops. Large room with great views over Anzac and Post Office Squares. Upgraded to exec lounge which provided breakfasts, all day refreshments and evening canapés, all served by lovely staff. Thank you to all

"Stay at Sofitel"

   06-12-2016
As usual the Sofitel lived up to its name. The stay was great as was the food. The hotel is situated in central area of city and it is easy to travel to most spots. There is a good pub type bar with cheap food one level down from reception where you can gamble and have a bet. Gets very busy at knock off time but still fun

"Upgrade not"

   06-12-2016
I paid for an upgrade and was told they gave me an upgrade. Room was ok, smelly and old. Buffet was fantastic, breakfast was a struggle for eggs! Overall location great off train, walk straight into hotel. Just need to re vamp rooms it's time!

"Inconsistent Service"

   06-12-2016
Rooms were clean although the halls had a musty odor. Still acceptable accommodation. Lobby, lounge and restaurant is noisy and chaotic, or happening depending on your perspective. For me it was rathar chaotic and the staff seemed stressed out. Room service actually had better food and selection than the restaurant. At the restaurant the steak was over cooked and not that the waitress Lucille cared to fix it or be bothered. She had horrible customer service. The low rating is primarily because of the concierge assistant Hannah and their booking policies for limo service. Hannah insisted I email her a request for limo booking even though I was standing there requesting it. She explained how others have made requests and denied the request. I get it if I had not checked in, but I was standing right in front of her. Also, insinuating I would do the same is an insult. Hotel needs to change this policy. Simply print and have the guest sign a confirmation. Simple as that. Not all travellers have a smart phone and if they did like i did service was spotty and inconsistent. What was the point of having concierge, if i could do it myself. The next morning I did ask another concierge for limo service and it was no problem. I asked for recommendations for seafood and another staff member simple Googled it. So much for experience. I could have done that if Internet service was working. I've travelled the world over and this was the worst concierge experience I have ever had.


alle hotelbeoordelingen