• Contact
    Neem contact op met Tenzing Travel Wij staan voor u klaar:

    T   020 - 398 93 98

    »   vraag per e-mail

    »   laat ons u bellen

  • Travel shop
    Kom langs in een van onze
    Travel Shops
    Kom langs in de Tenzing Travel Shop

    » Advies uit eigen ervaring
    » Uw reis op maat

    Onze travel shops
  • Nieuwsbrief
    Het laatste reisnieuws per e-mail? Tenzing Travel Nieuwsbrief Abonneer u op onze nieuwsbrief en ontvang wekelijks het laatste reisnieuws en interessante aanbiedingen.

    x

    Meld u aan:


      *
  • Offerte
    Vraag vrijblijvend een reisvoorstel aan U heeft een reisidee? Wij werken het graag volledig voor u uit.

    » Compleet voorstel
    » Uw reis op maat
    » Geheel vrijblijvend!

    Offerte op maat

Zeer geschikt voor gezinnen. Dagelijks worden er verschillende kinderactiviteiten georganiseerd.


Royal Palm Beach Resort

Het Royal Palm Beach Resort is een prachtig resort dat van alle gemakken is voorzien. Het resort ligt direct aan het prachtige witte zandstrand met wuivende palmbomen. Omdat het hotel aan een baai ligt vindt u het meest fantastische landschap pal voor uw neus; een spectaculaire zonsondergang, prachtige groene heuvels en natuurlijk de azuurblauwe zee. Of u nu een romantische vakantie plant voor twee, of een leuke trip met familie of vrienden, dit resort heeft alles te bieden, en het voelt alsof u thuis bent.

Vanaf € 191,- p.p.p.n. bij een 2pk Offerte Meer info
  • Royal Palm Beach, strand
  • Het zwembad
  • Slaapkamer in een 2-kamer appartement
  • Volledige uitgeruste keuken
  • De ruime eet- en woonkamer van de 2-kamer appartement
Royal Palm Beach, strand Het zwembad Slaapkamer in een 2-kamer appartement Volledige uitgeruste keuken De ruime eet- en woonkamer van de 2-kamer appartement



Impressies

Royal Palm Beach, strand
Het zwembad
Slaapkamer in een 2-kamer appartement
Volledige uitgeruste keuken
De ruime eet- en woonkamer van de 2-kamer appartement


Over Royal Palm Beach Resort

Tenzing Travel Best Deal
SIMPSON BAY. Op het terrein van het resort is er een restaurant, een snackbar, een zwembad bar en een bar/cocktail lounge waar u heerlijk kunt genieten van een drankje of een hapje. Daarnaast is er meer dan genoeg te doen in het Royal Palm Beach Resort. Huur een jetski en race over het water, ga scubaduiken of snorkelen, geniet van een massage, ga winkelen, geniet in het buitenzwembad en nog veel meer, zonder dat u ooit het resort hoeft te verlaten. Schoonmaak is een keer per week. Extra schoonmaak is tegen extra kosten ter plaatse te regelen.

Kenmerken

  • kindvriendelijk
  • beachfront
  • hotspot

Insiders tip

Zeer geschikt voor gezinnen. Dagelijks worden er verschillende kinderactiviteiten georganiseerd.

Hotelnaam:
Royal Palm Beach Resort
Plaats/regio:
Nederlandse deel
Code:
H18408
Klasse:
Vanafprijs:
v.a. € 191 (per persoon, bij een 2pk)




Vraag offerte aan
Of heeft u nog vragen?
Tel: 020 - 398 93 98 | E-mail ons | Bezoek ons

Kamerbeschrijvingen

3-kamer appartementen
De 3-kamer appartementen, voor max. 6 personen, bieden een prachtig uitzicht op zee en beschikken allemaal over een eigen balkon/terras. Verder zijn ze voorzien van 2 slaapkamers, 2 badkamers met douche en 1 sofabed voor 2 personen in de woonkamer. De keuken is volledig uitgerust met koelkast, fornuis, oven, magnetron, waterkoker, koffiezetapparaat, blender, broodrooster en vaatwasser. Andere faciliteiten van de appartementen zijn strijkijzer en -plank, airconditioning, ventilator, televisie, telefoon, gratis WiFi, kluisje, wekker en dvd speler.

Ligging

Het Royal Palm Beach Resort ligt direct aan het prachtige witte zandstrand bij Simpson Bay.

Faciliteiten

• Restaurant
• Snackbar
• Bar/cocktail lounge
• Zwembad
• Gratis Wifi
• Gift shop

Het eiland Sint Maarten is verdeeld in een Nederlands en een Frans deel. Het Nederlandse deel is gelegen in het zuiden. De hoofdstad van het Nederlandse deel is de gezellige stad Philipsburg. In deze stad zijn er veel winkels en een gezellige boulevard met restaurants en bars, gelegen langs de Great Bay met prachtig helderblauw water. Het Nederlandse deel van Sint Maarten heeft veel te bieden. Zo is hier de luchthaven van het eiland te vinden, alsmede de bekendste attractie van het eiland, de Sunset Beach Bar. Hier kunt u onder het genot van een hapje en drankje genieten van spetterende entertainmentshows. Omdat in dit deel de luchthaven van Sint Maarten te vinden is, is het Nederlandse deel van Sint Maarten het perfecte startpunt van uw Sint Maarten vakantie.

"The Good, The Bad and the Ugly"

   18-10-2017
The Good: St. Maarten and Royal Palm was our heaven for over 20 years. The Bad: As services and updates declined we decided to GIVE AWAY our weeks to others who might want them. We were already paying hefty maintenance fees and just could not justify that along with minimal updates. The Ugly: I rented a week in April of 2018 from another owner and because Diamond Resorts has not been forthcoming with those who own there, he is hesitant to reimburse me; although, 7 flights and another condo booked through an agency was all reimbursed. Diamond abuses the owners and gives nothing back. The people there are wonderful, the island is wonderful, but Diamond has no integrity.

"Great Place and Great Location"

   16-10-2017
We have stayed at this timeshare resort many times. Pool area is relatively small, but has a nice size, clean beach area. Great location. Short distance from the airport(less than 10 minutes). Also close to many good restaurants within walking distance. Has a workout gym also on property. It is a small resort with limited entertainment on certain nights. Two casinos close bye. One towards Phillipsburg is 5 minute drive and a larger one in opposite direction past the airport that has entertainment (15 minute drive). However, since the hurricane, you will need to make inquires at the resort or through your timeshare(RCI or II) as to how much damage they still have.

"Stuck at the Royal Palm Beach Resort During Hurricane Irma"

   04-10-2017
We had the unfortunate experience of being stuck in St. Maarten and at the Royal Palm Beach Resort during Hurricane Irma. We sheltered in our room (the inner most bathroom) during the hurricane. While we were assured in advance the front desk would be staffed 24/7 throughout the event, the hotel staff abandoned the hotel. After the hurricane had passed and many rooms were blown out / destroyed, we went down to the front desk for an update / any news on the condition of the rest of the island, how the airport had fared, if there was any hope for a back up generator or communication with the outside world, but there was no one there, only a portable defibrillator laid out on the desk, getting wet. Additionally, there were no flashlights in the rooms, even though we were told each room was equipped with them, and we had no way to close / lock our rooms because the key cards no longer worked. While I'm not mad at the staff, as I'm sure their homes were destroyed and they were worried about their own families, I am VERY disappointed in Diamond Resorts International. They should have plans in place to protect their guests in the face of natural disasters. While many other hotels had security, twice daily meetings, communications with the US Consulate, we received nothing. While some of the staff did eventually come back with their families, it was impossible to tell who worked there and who didn't. When we asked folks who we thought might work there for things, like could you shut off the smoke detectors that are beeping around the clock, or do you have a broom so I could move some of the debris from our front door / hall, or do you have tape so we could tap plastic bags to our blown out rental car window? They would do / give nothing. My husband and I personally walked into destroyed rooms to disable smoke detectors. When the threat of Hurricane Jose was imminent, I used my bare hands to pick up pieces of plaster with insulation stuck to it, to move it down the hall away from our front door, out of fear that the wind would cause it bust in our room door or front window. When I went to the front desk a couple days post hurricane, and they had acquired a radio, I asked the people sitting there (again no identification as to whether they worked for the resort or not) if they could give me an update on Hurricane Jose - was it headed for us, were there precautions we should take? I was met with a shoulder shrug and offer of a shot of rum... While many hotels moved their guests into center conference rooms for shelter, set up operations center, fed their guests throughout the event, provided daily updates, and even chartered flights to get their guests out- we were totally on our own. We had to travel to other hotels for updates, even amidst reports of looters and social unrest. We waited in lines at local super markets for 2.5 hours to get some food and water. We couldn't even get updates on additional weather coming our way. There was NO security to speak of, many of the guests sought security at other nearby hotels because they were scared of looters. The most our hotel did for us: 1. Fed us 1 meal after the hurricane - not sure if this was even the hotel, I thought more that is was bar on the property which is run separately from the hotel 2. Finally gave us those rechargeable flashlights that were already supposed to have been in our rooms (a bit of a joke since we didn't have power) 3. Gave us glow sticks (like raver glow sticks) when no one had flashlight power left All of this to say, I am incredibly disappointed in Diamond Resort International. We are members there and the most they have done since the hurricane was refund our points and save them for next year. Even that was AFTER I was adamant to share our story and demanded to speak with someone to complain.

"Praying for all of you"

   15-09-2017
Stayed for a glorious week in June. The location of this resort was perfect for our family. Walked to great restaurants, shops and excursions. I pray that the staff is safe and that Royal Palms will return to the great resort that it is. Would love to return. God bless you all.

"Anniversaries"

   13-09-2017
Went there to celebrate 2 anniversaries-me & my wife (38) years & my son & his wife (1) year. We were on the 1st floor right near the front desk. This put us close to the beach, pool & swim-up bar! What could be better than that?!!! The room was very nice & clean , as usual. We come here every other year, 2nd home! The staff is super friendly, as well as professional. They treated us like family. St Martin is always tops on our destination list & Royal Palm is our favorite 'hangout' place. Highly recommend it with '10' stars. You will not be disappointed. Can't wait for everything to get repaired, restored, & straightened up, so that we can make our next trip according to schedule in 2019!!!!! Mike & Emma


alle hotelbeoordelingen

Tenzing Travel Shop Amsterdam

  Ontmoet onze reisspecialisten
  Samen maken wij uw reisplannen concreet
  Ontvang een geheel vrijblijvend voorstel



Bezoekadres:
Entrada 211 (Gratis parkeren!)
1114 AA Amsterdam-Duivendrecht
Tel. 020 - 398 93 98
maak nu een afspraak