• Contact
    Neem contact op met Tenzing Travel Wij staan voor u klaar:

    T   020 - 398 93 98

    »   vraag per e-mail

    »   laat ons u bellen

  • Travel shop
    Kom langs in een van onze
    Travel Shops
    Kom langs in de Tenzing Travel Shop

    » Advies uit eigen ervaring
    » Uw reis op maat

    Onze travel shops
  • Nieuwsbrief
    Het laatste reisnieuws per e-mail? Tenzing Travel Nieuwsbrief Abonneer u op onze nieuwsbrief en ontvang wekelijks het laatste reisnieuws en interessante aanbiedingen.

    x

    Meld u aan:


      *
  • Offerte
    Vraag vrijblijvend een reisvoorstel aan U heeft een reisidee? Wij werken het graag volledig voor u uit.

    » Compleet voorstel
    » Uw reis op maat
    » Geheel vrijblijvend!

    Offerte op maat
St. Maarten is uitgeroepen tot de culinaire hoofdstad van de Caribbean. Geniet hiervan!

The Westin St. Maarten Dawn Beach Resort & Spa

Verwen uzelf met een verblijf in dit luxe resort! Geniet van de vele faciliteiten die het resort rijk is. Dit chique resort is gelegen in een groene omgeving en direct aan het hagelwitte strand van Dawn Beach, een van de mooiste stranden van St. Maarten, ten oosten van het eiland. Het Westin ligt op circa 30 minuten rijafstand van de luchthaven Prinses Juliana. Het centrum van de hoofdstad Philipsburg ligt op 6 kilometer afstand.

Vanaf € 145,- p.p.p.n. bij een 2pk Offerte Meer info
  • St. Maarten Westin Dawn Beach, zwembad
  • Ocean front kamer
  • Pool bar
  • Buiten jacuzzi
St. Maarten Westin Dawn Beach, zwembad Ocean front kamer Pool bar Buiten jacuzzi



Impressies

St. Maarten Westin Dawn Beach, zwembad
Ocean front kamer
Pool bar
Buiten jacuzzi



Over The Westin St. Maarten Dawn Beach Resort & Spa

Het Westin Resort beschikt over het grootste zwembad op het eiland voorzien van een swim-up bar, whirlpool, ligbedden en handdoekenservice. De receptie is 24 uur per dag geopend en heeft een speciale bagageruimte beschikbaar. Verder beschikt het resort over meerdere restaurants en bars, een fitnessruimte, een spa met vele faciliteiten, een cadeaushop, kledingwinkel, juwelier, duikwinkel,  autoverhuurbalie, wasservice, entertainment voor kinderen in de Westin Kids Club en een casino in Vegas-stijl. Ook kunt u gebruik maken van de vele watersportfaciliteiten en tours, waaronder zelfs een golftour naar St. Barts. Het Westin Resort beschikt over een ruime parkeergarage. Verder zijn er liften aanwezig en is het resort rolstoeltoegankelijk. Voor gasten met zakelijke doeleinden heeft het Westin Resort een businesscenter beschikbaar.

Kenmerken

  • romantiek
  • wifi
  • luxury
  • rust en natuur

Insiders tip

St. Maarten is uitgeroepen tot de culinaire hoofdstad van de Caribbean. Geniet hiervan!
Hotelnaam:
The Westin St. Maarten Dawn Beach Resort & Spa
Plaats/regio:
Nederlandse deel
Code:
H18102
Klasse:
Vanafprijs:
v.a. € 145 (per persoon, bij een 2pk)




Vraag offerte aan
Of heeft u nog vragen?
Tel: 020 - 398 93 98 | E-mail ons | Bezoek onze Travel Shop

Kamerbeschrijvingen

Resortview
De resortview kamers beschikken over een ruim verrijdbaar tweepersoonsbed of 2 ruime eenpersoonsbedden, een plafondventilator, wekkerradio, telefoon, tv, internetfaciliteiten (tegen betaling), kluisje, strijkfaciliteiten, koffiezetapparaat, balkon of patio. De badkamer is zeer ruim en heeft een bad/douche en toilet, gebruik van badjassen en een haardroger. Deze kamer hebben uitzicht over het resort.

Oceanview
De oceanview kamers beschikken over een ruim verrijdbaar tweepersoonsbed of 2 ruime eenpersoonsbedden, een plafondventilator, wekkerradio, telefoon, tv, internetfaciliteiten (tegen betaling), kluisje, strijkfaciliteiten, koffiezetapparaat, balkon of patio. De badkamer is zeer ruim en heeft een bad/douche en toilet, gebruik van badjassen en een haardroger. Deze kamer hebben uitzicht over de zee.

Ligging

Het Westin ligt op circa 30 minuten rijafstand van de luchthaven Prinses Juliana. Het centrum van de hoofdstad Philipsburg ligt op 6 kilometer afstand.

Aantal kamers

300

Faciliteiten

  • Zwembad met een swim-up bar, whirlpool
  • Restaurants
  • Bars
  • Fitnessruimte
  • Spa
  • Cadeaushop
  • Winkelgalerij
  • Autoverhuurbalie
  • Westin Kids Club
  • Casino
  • Watersportfaciliteiten
  • Ruime parkeergarage


Het eiland Sint Maarten is verdeeld in een Nederlands en een Frans deel. Het Nederlandse deel is gelegen in het zuiden. De hoofdstad van het Nederlandse deel is de gezellige stad Philipsburg. In deze stad zijn er veel winkels en een gezellige boulevard met restaurants en bars, gelegen langs de Great Bay met prachtig helderblauw water. Het Nederlandse deel van Sint Maarten heeft veel te bieden. Zo is hier de luchthaven van het eiland te vinden, alsmede de bekendste attractie van het eiland, de Sunset Beach Bar. Hier kunt u onder het genot van een hapje en drankje genieten van spetterende entertainmentshows. Omdat in dit deel de luchthaven van Sint Maarten te vinden is, is het Nederlandse deel van Sint Maarten het perfecte startpunt van uw Sint Maarten vakantie.

"Awful food and badly organised"

   22-03-2017
I stayed here for one evening for business. All expenses were on account and to be covered by a local company but on check out I discovered that hundreds of euros had been taken from my card without permission. After lots of emails backwards and forwards and phone calls from Amsterdam to St Maarten I got nowhere but did find out that I'd also been charged for numerous items from the minibar that I didn't consume; I literally flew in from Europe, went to bed after a light meal and left after breakfast the following day. Most of the emails I send to them are being ignored, only the front desk are occasionally emailing me back with no answers to any of my questions. In addition to this the breakfast was appalling. Oatmeal that was just lukewarm water with lumps and the worst eggs benedict I've ever tasted. I won't be staying at this hotel again and would not recommend it to anyone either. There are much better hotels on this wonderful island.

"Will definitely return"

   20-03-2017
I checked into the Westin Dawn Beach hotel on 03/12 and stayed for a week. I chose this hotel with much trepidation due to the bad reviews that were written. I was very pleasantly surprised. From the moment our taxi pulled up to the hotel we were met by the friendliest doormen. There were 2 ladies there at the door wearing polo shirts (I'm not sure of their titles) but they were there throughout our stay and were always engaging us in conversation. I guess I will call them the "make the guest feel happy ladies" because it fits them so well. We had a little misunderstanding on checking in which was handled favorably by the manager and the young lady at the checkin desk. We ate breakfast at the hotel which is buffet style about 5 days or so. The area was always clean. The variety was good and the food was fresh and tasty. Kevin was the host the majority of the time we were at breakfast. He is very friendly and professional. A tall, thin gentleman was the host one of the mornings and he was extremely helpful in locating a breakfast item for one of the members in my party of three. Our room was large but it had an odor of mold in my opinion. It was kept clean for the most part but the hotel must have a shortage of washcloths. Every day we had to ask for extra washcloths. The housekeepers would leave 5 bath towels but only 1 or 2 washcloths. They never seemed to get tired of us asking because for the life of them they couldn't get it right. We never had a proble, with noise at the hotel. We had the best taxi driver. His name is Mr Happy Taxi 102. He was our driver for the entire week and what a wonderful tour guide he is!!! Everyone we encountered was very nice and made us feel welcomed. The doormen, the front desk, the bartenders, the housekeepers, everyone made us feel like celebrities. We absolutely enjoyed our stay and will definitely return.

"Some really great things and just a few bad"

   16-03-2017
Let's get the bad out of the way: 1) One night at the hotel restaurant Ocean our service was incredibly slow. We asked for our food to go and ended up with incredibly undercooked food. We returned the food and the hotel bent over backwards to make up for it comping us for lunch the next day and an amazing dinner at Aura (the hotel's upper level restaurant) that night. 2) Some of the hotel staff seems ambivalent that you're even there. Most notably was the gift shop and some of the wait staff. Most of the staff has been gracious and inviting most prevalent being the hotel bellmen who always greet you with a smile as you return and quickly get you cabs and anything else you need. The front desk staff is excellent as well. The hotel sits on Dawn Beach and the name is well deserved. The sun rose right outside my ocean view room every morning and it's was gorgeous. Get up early and enjoy it on the beach. The property is gorgeous and well maintained. Our room was spacious and comfortable. We had the breakfast buffet ever day ($24.00 per person) which was always changing and very good. We ate at the hotel deli for lunch a couple of times and it was good and the prices reasonable. The drink prices are as you would expect and the liquor is not watered down. On Wednesday evening the hotel puts on a Caribbean night/Pirates Buffet with live entertainment that was excellent followed by a family movie at the pool and a bon fire with s'mores on the beach. The pool is the largest infinity edge pool on the island and had plenty of chairs surrounding it. We staked out chairs early in the morning and enjoyed mornings by the pool and umbrella chaise lounge chairs by the ocean in the afternoon. Overall a great hotel. I'd certainly come back here.

"Perfect overnight stay"

   15-03-2017
We came here for an overnight stay before our Windstar Cruise from Philipsburg. It was a wonderful preface to our cruise vacation. We had a very nice pool front room with a patio and beach view. The oceanfront location and grounds were beautiful, and the restaurants for dinner and breakfast were good - nice ambiance. We'd return in a flash to this lovely spot!

"Dying in the vine"

   15-03-2017
This hotel appears to be hanging on by cutting everything. It is not located near much but beach use to make up for it. Been here three times ( one condo at Westin great experience) hotel Huge disappointment this time. No vending machines at all ( force you to go to tiny gift shop. Ice machines- half out of order so you have to trot around floors. Housekeeping almost non existent- out of room since 12 at almost 5 come back to get ready for dinner still not done- even towels! Thought first few days they were busy- but many people did not make conf due to weather- so no. Excuse today- lord knows what tomorrow will bring if more guest. I don't blame the housekeepers- obviously Westin has cut back t much n staff- to the point they ruin the hotel- a step too far.They try to make this " green" skip full housekeeping and get a token - bottom line- they have made cutbacks beyond what can sustain a hotel at these prices- holiday inn better service and environment! Will be last conf my family comes to at St Maarten- hopefully they bring this annual conference back to Aruba


alle hotelbeoordelingen




Dominicus reisgidsen gratis bij boeking Tenzing TravelDominicus reisgidsen gratis bij boeking Tenzing Travel